sample

› Elemzések

› Médiavisszhang

Válogatás elemzéseinkből

ILLETLEN KOMMUNIKÁCIÓ - Krízis Pannonhalmán

Az elmúlt ezer év magyar kultúrájának ikonikus fellegvára ördögi helyzetbe került, hiszen kiskorú veszélyeztetésének súlyos vádját vonta magára Szent Márton hegyének főapátsága.

EGY EGYETEM HÍRNEVE - Reputáció menedzsment vagy válságkommunikáció - 2012.01.17.

Alábbi elemzésünkben azt kívánjuk vizsgálni, hogy a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar dékánjának közleménye miért okozhat saját egyetemének tekintélyvesztést.

ALFÖLDI - PR-KOMMUNIKÁCIÓ - TRAGÉDIA - 2011.05.24.

 Egy évadzáró színházi sajtótájékoztató 22 másodperce a Nemzeti Színház igazgatójának fejébe kerülhet. Mindezt a hibás PR-kommunikáció okozta.

Coca-Cola, ValóVilág, reputáció - 2011.01.26.

Egy valóságshow, a Coca-Cola termékelhelyezési gyakorlata és a  marketingkommunikáció reputációmenedzsmentre gyakorolt hatása áll elemzésünk fókuszpontjában.

Örömmel a halálba - kontraproduktív reklámszpotok az 1%-ért - 2010.05.21.

Az SZJA egy százalékáért sok társadalmi szervezet küzd. A televíziós szpotokat elemezve megállapíthatjuk, hogy egyes filmek inkább eltávolító hatást váltanak ki a befogadóban.

Archívum